Uw bank- of verzekeringskantoor boosten met Facebook en Linkedin

Uw bank- of verzekeringskantoor boosten met Facebook en Linkedin

Hoe van uw volgers verzekerings- en bankklanten maken?

Inhoud

 

Doelstelling:

Tijdens deze workshop van een halve dag leert u hoe u uw professionele Facebook- en LinkedIn-pagina optimaliseert voor zakelijk gebruik. U leert hoe uw klanten waardevolle tips te geven, hen informatie te verstrekken over nieuwe producten en diensten, marktontwikkelingen … Kortom: hoe u via sociale media uw omzet kunt verhogen en uw concurrenten een stap voor kunt zijn.

Inhoud:

Aan de hand van praktische voorbeelden illustreert docent Tom Staelens, digitaal marketeer bij GFP, waarom het belangrijk is voor bank- en verzekeringskantoren of -makelaars om aanwezig te zijn op socialemediaplatformen. Hij licht toe welke platformen het kantoor veel dichter bij de klant brengen dan de klassieke website en hoe ze ervoor zorgen dat uw kantoor beter zichtbaar is en kan worden gevonden. U krijgt ook een inzicht in de voordelen en valkuilen van het gebruik van sociale media voor klantenbinding.

Welke onderwerpen komen nog aan bod?

  • De verschillende social media platformen en welke zijn interessant voor een bank- en verzekeringskantoor
  • Hoe social media inzetten als deel van je communicatie naar prospecten en klanten
  • Hoe kan ik ervoor zorgen dat social media mij helpt in de verkoop van polissen
  • Op welke correcte manier post ik berichten op mijn social media
  • Wat is de zin en onzin van volgers en likes
  • Hoe uw bestaande bank- en verzekrringsklanten kunnen zorgen voor nieuwe klanten via social media
  • Hoe je via social media jouw kantoor kan onderscheiden van de concurrentie 

Pedagogische aanpak:

Praktijkgerichte workshop vol met tips & tricks aan de hand van powerpointpresentatie.

Vereiste voorkennis:

Geen 

Duur:

Workshop van halve dag met pauze

Docenten & Agenda

 

Docenten

Tom Staelens - GFP Coach en trainer Social Media en Marketing

Van 2008 tem 2017 heeft Tom in verschillende bedrijven de functie gehad van Digital Marketing Manager waar hij verantwoordelijk was voor de volledige opzet en opvolging van de communicatie via verschillende social mediakanalen. Vanaf 2017 is Tom zelfstandig consultant en adviseert hij KMO's in de opzet en het beheer van hun social media communicatie.  Sinds 2018 is hij binnen GFP trainer en coach Social Media voor bank- en verzekeringskantoren.

Praktische info

Doelgroepen

bvBankagenten en verzekeringsmakelaars

Info bijdrage

Bijdrage per deelnemer : 185€ + 21% BTW
Komt in aanmerking voor subsidie door KMO-portefeuille: ja
Bedrag per deelnemer dat in aanmerking komt voor KMO-portefeuille: 185€

Bijkomende informatie

Maakt u gebruik van de KMO-portefeuille dan komt uw bijdrage op 111,00 EUR + 38,85 EUR (dit is BTW) i.p.v. 185,00 EUR + 21% BTW.

Leden van FVF of BZB ontvangen een korting van 15% op de deelnameprijs.  Gebruilk daarvoor de kortingscode KORTBZB of KORTFVF in het veld kortingscode bij uw inschrijving!

Sessies

Deel DatumTijdLocatie
23 sep 2019van 13u30 tot 18uOfficenter Hasselt te Hasselt PDF
Ontvangst vanaf 30 minuten voor aanvang.

Uw
volgende
stap

Ontvang onze nieuwsbrief

en sluit je aan bij de andere 10.000 lezers

'

U wenst zich in te schrijven?

Ilse Stevens

Program Manager
+32 (0)2 808 21 18

stuur een email »